افراد مشهور نيز در خطوط داستاني نقش دارند.
مفسران در برقراري ارتباط ارتباط شخصيت ها با داستان موجود ، پر كردن جزئيات گذشته و اشاره به اقدامات ظريفي كه در غير اين صورت ممكن است مورد توجه قرار نگيرند ، مهم شده اند.
واژه نامه اصطلاحات كشتي حرفه اي
يك قسمت اصلي از قسمت داستان نويسي كشتي تبليغاتي است ، كوتاه براي مصاحبه تبليغاتي. تبليغات به دلايل مختلف ، از جمله افزايش علاقه به كشتي گير ، يا اعتياد به مواد مخدره در مسابقه آينده ، در اصطلاح اصطلاحات كشتي انجام مي شود يا "برش" مي يابد.
از آنجا كه جمعيت اغلب بيش از حد بلند يا محل برگزاري براي شنيدن تبليغات به طور طبيعي بيش از حد زياد است ، كشتي گيران هنگام صحبت در حلقه از تقويت استفاده مي كنند. برخلاف اكثر بازيگران هاليوود ، ميكروفون هاي دستي بزرگ و بسيار مشهودي معمولاً استفاده مي شوند و كشتي گيران اغلب مستقيماً با مخاطب صحبت مي كنند.
مسابقات قهرماني
مقاله اصلي: قهرماني (كشتي حرفه اي)
كشتي حرفه اي از ساختار مسابقات قهرماني مسابقات تقليد مي كند. شركت كنندگان براي كسب يك قهرماني رقابت مي كنند و بايد پس از كسب آن از آن دفاع كنند. اين عناوين به صورت فيزيكي توسط كمربند قهرماني نشان داده مي شوند كه مي تواند توسط قهرمان پوشيده شود. در مورد كشتي تيمي ، براي هر يك از اعضاي تيم كمربند عنوان وجود دارد.
تقريباً همه تبليغات كشتي حرفه اي داراي يك عنوان مهم هستند و برخي از آنها داراي عنوان هاي ديگري هستند. مسابقات با تقسيم وزن ، قد ، جنس ، سبك كشتي و ساير شرايط تعيين مي شود.
به طور معمول ، هر تبليغ فقط "مشروعيت" عناوين خاص خود را تشخيص مي دهد ، اگرچه تبليغات متقابل اتفاق مي افتد. هنگامي كه يك تبليغات تبليغات ديگري را جذب يا خريداري مي كند ، ممكن است از عناوين تبليغاتي منسوخ شده همچنان در تبليغات جديد دفاع شود يا از رده خارج شود.
در پشت صحنه ، رزرو كنندگان در يك شركت عنوان را به عنوان مجري با سابقه ترين كارها قرار مي دهند ، يا كساني كه به اعتقاد خوانندگان كتاب ، علاقه مندي طرفداران را از نظر حضور در مراسم و تماشاي تلويزيون ايجاد مي كنند. عناوين داراي رتبه پايين تر نيز ممكن است در مجرياني كه پتانسيل بالايي دارند نشان داده شود ، بنابراين به آنها امكان مي دهد بيشتر در معرض تماشا قرار گيرند. اما شرايط ديگر نيز ممكن است استفاده از يك قهرماني را تعيين كند. تركيبي از نژاد قهرماني ، كاليبر بازيگران به عنوان قهرمان ، و دفعات و نحوه تغيير عنوان ، درك مخاطب از كيفيت ، اهميت و شهرت عنوان را القا مي كند.
- شنبه ۲۰ دی ۹۹ | ۲۳:۴۰ ۲۶ بازديد
- ۰ نظر